Zwroty i Reklamacje

ZWROTY TOWARU DO 14 DNI

Dokonując zakupu w sklepie internetowym www.seyes.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy.Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz na adres marketing@seyes.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem zwrotu) trzeba wysłać samodzielnie na adres naszego magazynu POLISH FASHION BRAND SP. Z O.O., UL. J.SŁOWACKIEGO 33-37, 33-100 TARNÓW.

W przypadku odesłania produktów samodzielnie (na własny koszt), zwrócimy koszt dostawy przesyłki do magazynu w wysokości najtańszego sposobu dostawy aktualnie oferowanego przez Sklep.

Formularz odstąpienia włóż do paczki.

Po otrzymaniu od Ciebie towarów wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:

  • na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry,
  • na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze (prosimy o czytelne wpisywanie numerów rachunków bankowych)

Uwaga:

W 14 dniowy termin zwrotu towaru bez podania przyczyny dotyczy tylko klientów detalicznych. Przedsiębiorcom zakupującym towar na fakturę VAT nie przysługuje prawo zwrotu towaru do 14 dni bez podania przyczyny.

Wzór formularza odstąpienia od umowy do pobrania:

oświadczenie o odstąpieniu od umowy.pdf

 

REKLAMACJE

Zamawiając produkty w sklepie internetowym www.seyes.pl, prowadzonym przez POLISH FASHION BRAND SP. Z O.O., masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Aby złożyć reklamację wypełnij odpowiedni formularz i odeślij go do nas na adres mailowy marketing@seyes.pl.

Reklamowane towary (wraz z formularzem) możesz wysłać samodzielnie na adres naszego magazynu POLISH FASHION BRAND SP. Z O.O., UL. J.SŁOWACKIEGO 33-37, 33-100 TARNÓW.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.

Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji – zgodnie z Twoim wyborem wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy lub obniżymy jego cenę, chyba, że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany). W takim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

Formularza reklamacyjny do pobrania:

formularz reklamacyjny.pdf